Monday, June 9, 2014

White on white

I dua shumë kontrastet e forta të ngjyrave.
 Mendova të eksperimentoj në një kombinim monokrom dhe zgjodha të bardhën si më pak të rezikshmen.
Midis varses dhe sandaleve ngjyrat janë shumë të ndryshme, e megjithatë mua më pëlqen shumë ti vesh bashkë. Çanta është new entry, kështu që për disa kohë nuk do hiqet nga dora :P
Ndërsa ripi ishte ide e minutës së fundit, ma kapi syri kur po mbyllja dollapin. Më pëlqeu ndarja që i ben këmishës nga fundi, duket sikur i evidenton më shumë.











5 comments:

  1. Jonki me pelqen shume veshja,shume e kendshme si zgjedhje! Tani pas komplimentave kam nje kerkese te vockel :P a di ti ndonje website qe blihet online dhe i sjellin edhe ne Shqiperi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faleminderit ^_^
      Une kam shume kohe qe blej ne Ebay. Pothuajse te gjithe furnitoret i sjellin dhe ne Shqiperi.
      Une zgjedh ato qe e kane shpping falas. Pergjithsisht jane identike si ne fotografi, vetem mer nje meter dhe matu (se tregohen centimetrat).

      P.S Fundi dhe rripi jane te blera aty :)

      Delete
    2. Une kam pasur probleme me ebay.uk . ne fakt me pelqen shume si site sepse ka shume produkte por jo te gjithe i sjellin ne Shqiperi :( gjithsesi falemnderit :)

      Delete
  2. Une i adhuroj look-et teresisht te bardha dhe kombinimi me aksesore me ngjyre te forte eshte i shkelqyer!!!

    Eni
    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Per mua ishte hera e pare qe e provoja,
      Tani do e perseris pa frike :)

      Delete