Sunday, March 23, 2014

Ride style pranveror


Ditën e shtunë Ecovolis organizoi një ride style, e kthyer tashmë në një traditë në çdo stinë. 
Për shkak të kohës, në eventet e mëparshme nuk kam shkuar dot e u lumturova pa masë që këtë herë munda të marrë pjesë.
Lulet ishin simboli i këtij ride style e ime motër pati idene për të bërë kurora me lule natyrale.
Bazën e formoi me tel të butë, duke thurur gërshet pjesën e brëndshme të një kablli twisted pair (kabëll ethernet). Më pas e mbushi me lule daffodil (nuk e di si quhen në shqip) që gjenden lehtësisht nëpër rrugët e Tiranës.
Unë i shijoj shumë shëtitjet me biçikletë edhe pse nën tension, për shkak të pa sigurisë në rrugë.











14 comments:

  1. Dukesh shume e bukur, dhe shume natyrale :) te pershendes! iva

    ReplyDelete
  2. me plq shumeee jonkiii, tani edhe une dua ca lule si keto e nje kemish bluuu me topaa. perfekte!!!!!!!!!!!!

    xoxo lulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luluuu kurora eshte shume e thjeshte per tu bere, ndersa kemisha eshte e H&M po ka nja dy vjet :)

      Delete
  3. O jonki une i bera share ne accountin time te google + shpresoj te mos jete problem per ty :) Dori

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aspak problem :)
      Madje te falenderoj shume Dori :D

      Delete
  4. oh my goodness, cutest ever! Love this! If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest. :)

    www.fashboulevard.com

    ReplyDelete
  5. Great pictures! And I like your bike :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/2014/03/o-co-chodzi.html

    ReplyDelete