Wednesday, February 26, 2014

Vintage midi dress

Nuk mbaj mend sa kohë kam që dua ta postoj këtë veshje, ndoshta që kur e nxora fustanin nga 'sënduku' i mamit para nja dy viteve. Nuk është hera e pare që vesh rroba të mamit, edhe këmishën ketu, nga dollapi i mamit e kam vjedhur :P
Por ky fustan është i vecantë. I përket kohës kur veshjet qepeshin dhe ky është qepur në 1987, atë pranverë kur prindërit e mi jane fejuar. E duke qënë se ata u gëzuan me dy vajza, mami e ruajti per më shume se 20 vjet ne skutat e dollapit :)






2 comments:

  1. pershendetje e dashur! ky fustani me pelqen shume dhe te shkon, por nuk me pelqen shume menyra si e ke veshur me getat dhe kepucet :/ do e preferoja ne nje menyre pak me elegante, psh me kepuce nude sttileto dhe pa geta, do ngjaje super :))) njs my opinion :):) iva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iva shume faleminderit :)
      E vleresoj shume mendimin tend dhe jam plotesisht dakord. Nuk kam guxuar akoma me stiletto qe ne mengjes, dhe per fat te keq ate dite binte dhe shi dhe u kushtezova pak per kepucet :/

      Delete