Friday, December 27, 2013

Plaid and floral


 Babagjyshi këtë vit u tregua shumë bujar, më dha mundësinë ta zgjidhja vetë dhuratën.
Pas shumë kërkimesh midis cmimeve dhe modeleve unë zgjodha këtë xhup.
E preferoja të thjeshtë, po ma tërhoqi vëmendjen me 'mosthjeshtësinë' e tij.
Kështu me lule is so me :P
Ndër kombinimet e mundshme, që më erdhën në mendje sapo e morra në duar, ishe dhe ky i sotmi, edhe pse me pantallonat e marra 'borxh' motres. Po kuadratat jane akoma në modë apo jo? Dhe mua nuk më mjaftojnë të miat...







7 comments:

  1. Ku e ke blere xhupin ??? ylll

    ReplyDelete
  2. Kombinim jo i zakonte ky Jonki, por me pelqen shume qe i ke mbajtur ngjyrat e marra nga xhupi ne gjithe veshjen. Te shkojne shume dhe plaids + florals = <3 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) shume faleminderit.
      Mendova te guxoja pak me shume kesaj here :P

      Delete
  3. Jonki me pelqen shume blogu yt. Ke shume stil te veçante (edhe guxim). Po shikoja keto fotot dhe me pelqen shume si e ke bere shallin. Mund te besh nje step by step si behet?- Eri

    ReplyDelete
  4. Tek lexoja komentin tend, mu kujtua koha e universiteti. Nje goce ne klase gjithmone me thoshte: "Ma meso dhe mua si e lidh shallin". Po nuk eshte se i bej ndonje gje te vecnte, vetem sa e rrotulloj disa here. Sekreti ndoshta qendron te fakti qe une nuk e palos shallin, por e mbledh (ne menyre gjatesore) dhe pastaj e rrotulloj. Shpresoj te jete ndo pak i qarte shpjegimi :)

    ReplyDelete
  5. Me pelqen xhupi "jo i thjeshte" :P por me pelqejne shume dhe pantallonat e motres. Me pelqen kombinimi ne total. :* :* :*

    ReplyDelete