Wednesday, November 13, 2013

Back to the town of memories




Unë kam lindur në Berat, por fëmijërinë dhe adoleshencën i kalova ne Kucovë.
Kucova ka shume naftë! Kështu nisa të prezantoja njëherë qytetin tim.
Po për mua Kucova nuk ka vetëm naftë. Ajo është e mbushur me shumë kujtime. Cdo rrugë, cdo dyqan, cdo ndërtesë më kujton dicka.
Aty eshte kopshti '1 Qershori', ku qaja me dënesë pasi ndahesha nga prindërit.
Eshtë shkolla '28 Nëntori', ku unë fillova klasën e parë.
Eshtë edhe gjimnazi i përgjithshëm ku une kam kujtimet më të bukura të adoleshencës.
Eshtë 'Qëndra Rinore', ku kaloja pjesën më të madhe të ditëve të mia.
Eshte shtëpia  ime e vjetër e rrethuar me bahce me fruta.
Janë dhe varret e gjyshërve të mi.
Ndjesi e rrallë me mbush sa herë rikthehem rrugëve të pastra dhe të gjelbëruara të Kucovës.














7 comments:

  1. shume bukur me pelqen shume stili jot :) Xh

    ReplyDelete
  2. Wauuuuu sh sh bukur, ke gusto ti ylli, edhe me floket e shkurter dukesh sh bukur. Te preferoja me sh me te gjate por ok edhe keshtu.
    qenkemi komshi i bie.
    Nice look e nice photo


    xoxo lulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se riten shpejt floket Lulu :)
      Faleminderit qe me shkruan gjithmon :*

      Delete
  3. Sa bukur kur njihesh me te vecantat e qyteteve te tjera :) Nuk ma merrte mendja se Kucova do karakterizohej nga gjelberimi. Faleminderit qe e solle kete info bashke me fotot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E keqa eshte se aktivitetet e ndryshme dhe jeta sociale eshte me shume e perqendruar ne Tirane dhe qytete e medha dhe qytet e vogla jane te lena mbas dore. Pothuajse nuk ndodh asgje asnjehere dhe sipermarjet lokale ose nuk kane buxhet ose e kane aq te kufizuar sa me shume mundim mund te organizojne dicka. E ne kete menyre nuk behet aspak reklam per to.

      Delete
  4. Me kete post pershkrova edhe une po te njejta vende te qytetit tone te dashur. Nje ndjesi e mbrekullueshme dhe jo vetem kaq. Zbulova nje vajze me nje shije te vecant per veshjen...me pelqen.

    ReplyDelete