Monday, July 15, 2013

Birthday girl


Te shtunen ishte ditelindja ime :)
Kjo ishte veshja ime per ate dite, e duke qene se isha ne pune u mundova te isha pak serioze.
Fustani ka nje kuptim shume te vecant per mua. E qepa disa dite para ditelindjes. Le te themi se e diznjova une :P
Vecantia e tij eshte copa, dhurate nga gyshja ime perpara 24 vitesh, diten qe linda.
Mami ma kishta lene mua, qe kur te ritesha ta vendosja vete cfare te qepja.
Jam shume e lumtur qe e mora tani kete vendim :)
Sandalet jane zgjedhja ime por dhurat nga familja.











10 comments:

  1. Jonki u befsh 100 vjece, ta mbash gezuar fustanin, do te te keshilloja ta mbaje kujtim per tia falur edhe ti ndonje dite nje personi te dashur.

    eshte bukur kur shef gjera te tilla, nje xhest i vogel qe kalohet brez pas brez eshte vetem per tu admiruar.

    Gjyshja jote paska patur edhe shume gusto, ka parashikuar edhe si do te ishte moda ne vitet 2000 :)

    Shume urrime Jonki.

    xoxo Lulu.

    ReplyDelete
  2. Shume urime dhe gjithe te mirat per ty! Qofsh perhere e lumtur dhe plot shendet...
    Me pelqeu shume historia e fustanit dhe ngjyra e sandaleve :)
    Gezuar edhe njehere!

    ReplyDelete
  3. Gezuar ditelindjen e dashur Jonki! Te uroj nje jete te mbushur me lumturi!
    Mendoj se prerja qe ke zgjedhur per fustanin eshte idealja per ate cope! Ty te shkon shume dhe ngjan shume bukur!
    Perqafime!
    Aulona

    ReplyDelete
  4. Oh sa bukur qe dukesh fustani eshte Sh i bukur dhe historia e copes eshte vlere e shtuar:) me pelqejne Sh dhe sandalet si perfundim jonzinja ta gezosh ditelindjen dheeee outfitin e ri ;) :****

    ReplyDelete
  5. Jona sa bukur i paske pasur floket ate dite!

    Urime ditelindje, shume fat e lumturi pac gjithe jeten.

    ReplyDelete