Friday, May 24, 2013

White and blu

Sa më shumë afron vera dhe bie shi, unë bëhëm më shumë nostalgjike e ditëve me diell. E të mendosh që vetëm një javë na ndan nga fillimi zyrtar i verës.
Megjithëse pranvera më pëlqen shumë, se krijon shumë hapesira në kombinimi e veshjeve, më shumë se vera, po shiu po behet i padurueshëm. Përvecse na bën qull, po na shkatëroi edhe këpucët :(
Fotot janë nga fillimi me diell i javës. Fustani i blerë në dimër e çanta para pak ditësh, mendoj se janë mjaft të harmonizuara bashkë. E xhaketa e bardhë për mos ta ngarkuar më shumë veshjen.








6 comments:

  1. O Jonkiii ajo canta qenka nje mrekulli! Dashuri me shikim te pare! Ku e ke blere te lutem, se dua te marr nje cante, por s'po me mbushet mendja per asnje :( Kuptohet s'do e marr si e jotja, keshtu qe ma thuaj pa merak :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aulonaaa :), canten e bleva te tregu madh (1700 leke). Si i kjo forem ishte dhe nje version tjeter jeshile me te bardhe.

      Delete
  2. Jonki dukesh shume sharmante. Te isha mashkull do te kisha ndjekur pas ne rruge. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahah faleminderit :D
      Me shkrive me komentin :P

      Delete
  3. Kepucet xhaketa dhe canta jane peefekte. Vtm se fustani sikur.sme ngjit. Eshte sh serioz :/ do preferoja dicka me flirty ose vajzeror. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne fakt me nje r te holl ne mes dukej me ndryshe, po shkurtohej shume e nuk isha shume rehat ne pune :/

      Delete