Friday, January 18, 2013

Vaticano

Si per inatin tone, cdo te djele ose eshte koha e vrenjtur ose bie shi. Asnje fotografi me diell te bere ne Rome, si me qene ne Londer :P
Nejseeee..
Me ne fund te na Vatikan, shtetin me te vogel dhe me te pasur ne bote. Qe ta pershkruaj perjetimin, nuk i gjej dot fjalet e duhura. Di vetem te them qe u mrekullova, ashtu si po mrekullohem me cdo gje qe shikoj ne Rome.


Betlehem ne miniature








551 shkalle dhe pjesa me e veshitre shkallet spirale ku murret sa vinin e ngushtoheshin. Pak nga lodhja, pak nga hapesire qe zvogelohej te merrej fryma. Por ne fund ngela fare pa fryme kur mu shfaq kjo pamje. Ja ka vlejtur cdo shkalle qe kam ngjitur dhe do kisha ngjitur edhe 551 te tjera.








7 comments:

  1. Wowwwww Shume vend i bukur! fotot shume te bukura. Veshja shume e pershtatshme dhe e lezetshme :) Dhe ti vet mjaft kinge. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eshte vertet shume i bukur dhe i pafund. Duket sikur rrethohet nga nje hije misteri.

      Delete
  2. Duhet te kete qene nje eksperience e vecante. Duket vend i mahnitshem si ne shkallen e detajeve arkitektonike, ne harmonine e objekteve me njera-tjetren dhe ne rrjetin e shtrirjes urbane. Une nuk e kam vizituar ndonjehere, por keto shikoj nga fotografite e tua, qe edhe pse ne shi ben shume mire qe i ndan me ne :)
    P.s : jam kurioze te di si po i kalon gjashte ditet e tjera te javes, ende nuk na ke thene ne cfare fushe po punon?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lisa duhet ta shenosh ne listen tende te vendeve per tu vizituar. Dhe nje dite nuk eshte asnjehere mjaftueshem. U riktheva perseri sot per te pare te tjera mrekullira.

      Jam duke bere nje trajnim per nje pune qe do e filloj se shpejti :) dhe vetem te djelen kam te lire

      Delete
  3. Me vjen shum mire qe gjeta nje blog te kendshem ku mundem te lexoj shqip.

    I like the pictures, especially this vintage touch.

    http://emporation.blogspot.ch/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shume faleminderit :DD
      Po cdo fundjave, nuk e di pse, iken dielli dhe foto sikur jane shume gri plus e kam shume qef vintage touch

      Delete
  4. http://themodelsister.blogspot.com/

    ReplyDelete